15 aylık bebeğimde 8 aydan beri eğitim vermeye çalışıyorum bazen iyi gidiyor bazen gitmiyor baya ilerleme oldu tabi ama şuanda 2 tane diş çıkıyor gece uyumadan önce ağrı kesici veriyorum memede uyuma alışkanlığından dolayı 3 4 kere uyanıp emmek istiyor doktorda gece emmesini kesin dedi ama olmuyo yani gece öyle bir çığlık çığlığa ağlatarak uyanıyor ki diştenmi alışkanlıktan mı anlamıyorum 😣😣😣