alpaslanmom_ bence ev tecrübesi bu 🙂 mesela bizim odamız 20-21 arası oluyor hep kışın yaktığımızda bile en fazla 23 olur. Ama kuzey cephe, yan taraftaki komşumuz asla yakmaz. Altımız üstümüz boş. Biz bile yorganla tam serin yatarız. 2.5 tog giydiriyorum asla terlemiyor. Bazen diyorum çocuğa eziyet mi ediyorum diye ama çorapsız yatıramıyorum ayakları buz kesiyor.