Oğlum 2,5 aylık. 3-4 gündür sağ ğöğsüm her zaman emdiği ve sütün daha fazla olduğu göğsüm felaket sızlıyorr emerken acıyorrr. Görünüşte yara kesik hiç brşey yokk. Bebeğim uyurkenn iş yaparken falan çok canımı acıtıyor sızlıyor değilmiyor ğöğsüme. Aşerdiğim birşeyde olmadı. Bu durumu yaşayan var mı napabilirimm.