Umutunannesi_ Termosifon kullanan arkadaşlar hangi marka onerirsiniz ne kullanıyorsunuz sizler bilgilendirir misiniz
maygirl Umutunannesi_ annemlerin ewde demirdöküm var okadar uzun senedir kullaniyorlar ki halen ilk günki gbi bnce sorunsuz.
tomrisinizi Umutunannesi_ Demirdöküm kullandım bir yıl boyunca orta ayarda sabah açıp ise gidiyordum döndüğümde yıkanmak için suyum sıcak oluyordu nutfak işlerimi de görüyordum
zeynebimd Demirdöküm 65 lik kullandım 1 yıl 5 kişilik bi aileyiz kullanmadan 1-2 saat önce açıyordum orta ısıda gün boyu bana yetiyordu derecesini en yükseğe alınca da tüm bireylerin duş ihtiyacını karşılıyor
zeynebimd Umutunannesi_ tabi açıkda bırakabilirsiniz o zaten otomatik soğuyunca kendi kendini ısıtıyor ama elektrik tasarrufu için ben işim olduğu zman açtım doğalgaz olmayan yerde oturuyorduk bizim için büyük kurtarıcıydı gerçekten
Umutunannesi_ zeynebimd bizde öyle doğalgaz yokmuş bu cevrede maalesef termosifon kullanicaz mutfakta falan sıcak su ihtiyacı olucak illaki oyuzden sordum
barankus Vestel kullaniuorum ben.1 yil doldu kirecli sulardan dolayi kazan delindi hemen sifir urunle degistirildi.hic bir sorun yasamadim cok memnunum urunden de servisten de.