derin0_ evet evet benimde evden çıkasım gelmiyor önceden gezerdim kızımla tek başıma her yere giderdim ama şimdi asla öyle güvenemiyorum kendime vertigo olduktan sonra kızımla çarşıya çıkma cesareti yok Bnde eşimle gidebiliyorum sadece arkadaşlarımla da plan yapamıyorum çünkü atak gelir kötü olurum diye korkuyorum insanları da zan altında bırakmak istemiyorum. Geçen atak geçirdiğimde annemler yengemler Bndeydi yemek yiyorduk bir anda atak geldi allahım çok kötüydü zehir oldu herkese yemek ambulanslık olmadığıma şükür ettim yani. Hayat kalitemi çok etkiliyor evime misafir çağıramıyorum yorgunluk üstüne kötü olurum diye çünkü yorgunlukta çok tetikliyor bu hastalığı