Hoover kullanıyorum 6 aydır kullanıyorum çok memnunum 11 kilo olandan biz media marketten aldık alırken çalışan bile japon malı çok iyi bi alet ama kimse bilmiyor dedi bende çok araştırmıştım alırken herşey kurutuyorum hiç çekme yaşamadım başka marka alacaksanız da ısı pompalı ve sensörlü olanları tercih edin mutlaka