murek benimde amh düşük bi tane kızım var rahim filminden sonra oldu ikinci için uğraşıyoruz ama olmuyor maalesef bi kaç doktor tüp bebek dedi sadece biri bu takviyeyi önerdi 3 ay kullan dedi kaç ay da olur bilmiyorum ama Rabbim büyük ilki normal yolla olduysa bu da olur umudu ile elimden geleni yapmaya çalışıyorum insAllah bende faydasını görürüm 🥹🌸