_muzikutusuu Merhaba bebeğim dokuz aylık doktor bu ilaçları yazdı ama Ölçek olarak biraz fazla gibi geldi bana bu ilaçları kullanan var mı siz kaç aylıksınız ve kaç damla ne kadar Ölçek kullanıyorsunuz ?
kirazmevsimi_ _muzikutusuu ne için yazdı bilmiyorum ama bir keresinde ishal için zinco vermişti o zaman 19 aylık felandı 1 ölçek kullanmıstik.
arbukerva _muzikutusuu merhaba öprenebildiniz mi acaba bize de aynısını yazmış ve ölçek fazla gibi geldi
_muzikutusuu kirazmevsimi_ çinkosu düşük ondan dolayı yazdı ama 1 ölçek diyor kutuda internetten baktığımda 3 ml verin yazıyordu kafam karıştı 1 ölçekte çok gibi geldi calpolü bile 3 ml kullanıyoruz