momas Kızlar 10 kez max kullandım. Oğlum biberondan emmedi. İsterdim ki sağıp emsin ama olmadı. Burada herkese önerdim bilen bilir. Sütüm azken bile foşur foşur geldi. Her parçası yeni gibi kutusu var. Yanında 19 tane süt saklama poşeti de veriyorum. Fiyat:2000 tl Dolap adım:hulyacan1997 Gardrops adım:Momas
momas capricorn tabi ki çok sessiz sadece vız vızzz diye çekme sesi var o da anca siz kendiniz duyarsınız🎈
momas alparslanmomms evet yaa 4. Aydan sonra reddetti bende de gitmem gerekir falan bazen anneme bırakıyordum dedim pompa alayım da ne olur ne olmaz belki hani içer diye sağdım sağdım bir kere bile içmedi daha ağzı değdi an tükürüyordu o yüzden de elimde kaldı