QueenMommm Merhaba ben dün protez tırnak yaptırdım ve mesela paketli bişey açmaya çalışırken bişey tutup çekerken parmağıma bir baskı uyguladığım zaman tırnağım acıyor normal mi bu acaba ilk defa yaptırdım çünkü
princessmom_ QueenMommm Oluyor evet. Zamanla alışırsınız ya ilk defa da yaptırmışsınız ya 🥰 güle güle kullanın
maygirl QueenMommm benm kendi trnaklarim protez gibidir.onlara kalıcı oje yaptiriyorum.kndi trnagimda bile biyere ters denk gelince yada bseyi zorlayinca bu his oluyor düşünün artık.