gunes3134 Kızlar ben pembe elidor kullanıyodum yıllardır saçım koyun yünü gibidir taradıktan beş dakika sonra hemen karşıyo taraması çok zor oluyo boykot olmayan kullandığınız memnun olduğunuz şampuan varmı hem erkek hem kadın için
mamacitaa_ gunes3134 sanırım tüm güzel ürünler boykot malı. Bizim ülke de üretsin madem güzel ürün de kullanalım 🥲🤧 ben elseve ve headshouldors mıdır nedir onu kullanıyorum . Düzgün yazdım mı şüpheli 😂😂
Bebegimm1 gunes3134 head shoulders kullanıyorum saçım yumşak ve yaglarla bakım yapmış gibi kalıyor kabartmıyor tararken zorlanmıyorum klasık olanı kullanıyorum.boykot mu bilmiyorum
oylesinebiri__ gunes3134 clear kullanıyordum çok iyiydi saçım duşa girince karsirdi çok dökülurdu bu şampuan çok iyi gelmişti eşimde erkeklere özel olanı kullanıyor çok memnun tabi ben bi anlık hevesle dove aldım saçım berbat etti yine Clear alicam Pantende görümcem kullanıyor yılardır memnun
gunes3134 birzamanlarcukurova bi deniyim internetten sipariş ediyim diş macununu kullanıyorum ama şampuanı olduğunu bilmiyodum bi bakıyım
gunes3134 birzamanlarcukurova sin nereden alıyosunuz fiyatlarına vaktım trendyoldan biraz yüksek geldi bana bilemiyorum
hbbyildiz File marketin kendi ürününü alıyorum iki oldu çok memnun kaldım Daycare Erkek için gri bir şampuani var head sholdersin aynısı neredeyse mentollü çok güzel eşim ve oğlum onu kullanıyor ben de aynı markanın ısırgan otlu olanını alıyorum çok güzel
2_oglanannesi gunes3134 bazı marketler eyüp sabri ürünleri satıyor. Kayserideyim ben gros yazan marketlerde oluyor genelde
oylesinebiri__ gunes3134 başka marka bilmiyorum boykot kişisel bakım ürünlerinde yapamıyorum çünkü güzel bi marka yok
2_oglanannesi Urban kullanıyorum boykot mu bilmiyorum. Aslında boykota dikkat ederim ama şampuanda alternatif bulamadım
hepoyleolurzaten___ gunes3134 aslında trend yolda falan biberiye özlü vs şampuan satanlar var çok bilindik markalar da değil ben axwell biberiyeli şampuan kullanmıştım çok memnun kaldım saç dökülmem durdu yeni saçlar çıkardı saçım yumuşacık oldu tekrar almayı düşünüyorum