Kızlarr bebeğim 3 ay 10 günlük el tırnaklarını bir çok kez kesmişimdir ama ayak tırnakları doğduğundan beri kesilmedi hep aynı boy yalnızca baş parmak uzar gibi ama onuda 1 kez yaptım diğer parmaklar hiç uzamadı normal mi yani dikkatinizi çektimi sizin nasıl