Merhaba bebeğim 20 günlük ilk zamanlar sarılık yüksek diye doktor mama başlattı daha sonra ihtiyaç kalmadı keselim dedi mamayı ama bebeğim biberonu çok sevdi gündüz emziriyorum geceleri uyandığında biberon vermeden uyumuyor kendi sütümü sağıp veriyorum zor oluyo geceleri bi yandan sağ bi yandan bebek durmuyo inat edip vermeyim dedim ama uykusuzluğa yenik düştüm dün gece de yine biberonla verdim ve uyudu bu alışkanlıktan nasıl vazgeçirebilirim kızlar