Layddiana ben Emsan bas aç olanlardan kullandım bı parçası kırıldı garanti kapsamında değiştirdiler toplam 4 yılda iki tane düdüklü kullanmış oldum aynı parçası tekrar kırıldı Garantiside bitince eski usul yukarıdan açılan düdüklülere geçtim yin Emsan ( çeliğin seviyorum) bunlarla da bı sıkıntı yaşamadım çokta yaşanacak gibi değil aslında ( Allah korusun inşallah) biraz dikkat ettikten sonra mesela annem markasına falan çok takılmaz boy boy düdüklü var elinde pazar malı falan hiç sorun yaşamadı bu güne kadar