Kızlar ne yapacağız kızım (3yaş) okula başlayalı bir ay bitti ama 2 kutu antibiyotik üç tane iğne ile zar zor iyileşmişti bugün yine öksürüyo. Ravla mor meyveli karışım, immunol C vitamini günlük d vitamini bunları veriyorum. Geniz akıntısı başladı yine gece yastığını yükselttim, soğuk buhar makinesi açıyorum uyurken. Daha napabilirim ki🥺 yine antibiyotik başlansın istemiyorum dün bal limon zencefil yedirdim sabah onu istemedi sadece bal yedi. Balgam falan olduğunda nasıl kurtarıcaz minnoşları bu dertten