Menenjit asısı ilk doz bexero olduk 15 gün sonra nimerenks olacakmışısız biz tekrar bexero olduk. Meger arasından en az 1 ay gecmesi lazımmıs hem benım bilmeyişim hem hastanenin kayıt tutması üzerine bebegime yanlıs ası vuruldu doktor sakıncası yok sadece fazladan ası oldu nimenrixe 2 doz vurduracaz 1 ay arayla bexero 1 yasında tek doz vurucaz dedi ne yapmalıyım yanlıs asının bebegime zararı olmus mudur? Ben