Tazeanne0134 minikkus434 hamileliğin ilk zamanları zaten leke şeklinde olur ya oda kan gibi değilse normal karşılanır
minikkus434 Poyrazmom0 açık pebemsi kanamam var şeffaf gibi de diye bilirim sancım da napıcam bilmiyorum