Şimdi kızlar bazen ayda 1000 tl bazen ise 100 tl gibi bir birikim yapmak istiyorum ama bunu Türk parası olarak tutmam istemiyorum daha önce elden gidip döviz alıyordum ama şimdi öyle bi şansım yok cok mobil bankacılıkta aldığımdan da kur farkı cok oluyor bana tavsiye verir misiniz