simseklivekalpli Evy baby ile başladık 😁 Şu an molfix ve bebem natural kullanıyoruz. İkisi neredeyse aynı gözümde, bebem natural bir tık büyük gibi ama. Sizin kullandığınız bez markası nedir? 💜
Poyrazmom0 simseklivekalpli slpeey kullanıyoruz ama değiştireceğiz gibi kalıbı çok dar ve sürekli sızma yapıyor
simseklivekalpli Poyrazmom0 evet Sleepy kalıpları çok küçük geldi bana. Bebem natural ve molfix kalıpları ona göre daha büyük ve daha yumuşak onlari deneyebilirsiniz 🌸
insevo Poyrazmom0 bizde slpeey 3numara kullanyrz yakında 4e gecicez sıkma yapıyor dört aylık bebeğim ☺️
clsknu barbiee_ nasıl yaptınız kaç aylıkken bıraktı nasıl ettiniz biraz anlatır mısınız rica etsem . 24 aylık benimkisi . Bırakmak istemiyor . Kendi kakasından çok korkuyor oturmuyor lazımlığa ağlıyor hep
aram14 nurcan4242o bu son zamanlarda felaket tasirmaya basladi ya havalar da serinledi diye mi bilmiyorum her sabah cocugum ıslak ıslak uyanıyor gecwleri mutlaka değiştirmem gerek unutursam falan sabahları ıslak uyanıyor yeni bez arayışındaym sleepy ve goon da kullandım taşırdı hep
Temizlikperisi simseklivekalpli yok bacım iyi geldi bende ilk yenidoğan molfix kullandım pişik yaptı baby turco kullanıyorum iyi geldi demek benim oğlum fakir ruhlu 😂😂