Merhaba hanımlar🌸 sabah şiddetli kulak ağrısıyla uyandım hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım zaten gribal enfeksiyon var kızımın aşısı vardı sağlık ocağında bende gitmişken muayene olayım dedim doktora emzirdiğimi söyledim antibiyotik yazmış croxilex-bid 1000 mg kullanma konusunda kararsız kaldım mg yüksek olduğu için acaba aranızda emzirirken bu ilacı veya bu dozda yüksek antibiyotik kullanan oldu mu?