momas en büyük pişmanlığım bende sizin gibi düşünüp sünnet yapmaya kalkıştım bin pişman oldum çocuk doktoru gördüğü an başladı korkmaya sonra iğne yapıldı ağlaya ağlaya bir hal oldu işlem sırasında babası ayaklarını ben kollarını tuttum ben böyle olabileceğini hayal edemezdim çocuğu tutamadık çırpınıyordu öyle olunca bende dayanamadım ağlamasına işlemi sonlandırdık çok pişmanım oğlum çok etkilendi hala farklı bir yerde sırt üstü yatırınca ağlıyor çocuk 2,5 yaşında şu an eğer genel anestezi değilse yaptırmayın derim anlıyorlar herşeyi