poyrazz62 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık doğudundan itibariyle hep kundaklı uyudu artık bırakmak istiyorum ancak kundaksız asla uyumuyor kundakla uyutup daha sonra ellerini açtığımda ise kendini uyandırıyor tecrübeliler yardımcı olur mu
minikselim poyrazz62 şuan aynı durumdayız 4.5 aylığız kundağı bırakmaya çalışıyoruz ama uyanıyor ve kendini yırtıyor hala
smy17 poyrazz62 valla alışana kadar biraz o da sizde uykusuz kalacaksınız ama alışıyorlar onada. İlk başta uyuturken kundak yapıyordum uyuyunca bir elini açıyordum ama uyandırıyordu tabii kendini. Birkaç gün sonra diğer elini de açtım alışana kadar uykusuz kaldık biraz ama zaten o dönemler de çokta uyku düzeni uzun uyusun vs olmadığından sanırım. Sonra o da alıştı. Zaman yani biraz
poyrazz62 smy17 Söylediğiniz gibi denedik ama beceremedim bütün gün uykusuzluktan huzursuz oldu bende tekrardan kundakla uyuttum 😁