sedaoykum benim kızımda ilk 2 ay uyumadı. Reflü sorunu varmış, o çözülünce düzeldi. Çok zor uyumamaları. Hani biraz büyük olsa birşeyler yaparsın zaman geçerde ama şimdi ne görüyor ne duyuyor. Ben ne yapıcam bu bebekle diyip duruyordum doktora. Ana kucağına alıştırdım ,geceleri de uyumuyordu ben baygın oluyordum. valla bazı geceler orada uyuyup kaldı 2 saat.