Herkese merhaba kızın plastik sandalyede otururken birden arkası üstü düştü. Güm diye ses çıktı. Fakat neşesi yerinde kulak arkasında morluk yok gözlerde kayma yok. Şu an tam 40 dakika oldu. Elim ayağım titriyor çok korkuyorum bir şey olur mu? Dikkat etmem gereken şeyler neler