Merhabalar , dogum yardimi odemesi icin bu ilk cocuga 300₺ ikinci cocuga 400₺ olan bu odeme icin nereye basvuru yapmamiz gerekiyor , internetten arastiriyorum ama aile ve sosyal hizmetler falan diyor ama oraya nasil ulasipta basvuracagim ? Bu odemeyi alan var ise surecin nasil ilerledigini , nereye nasil basvuru yaptigini paylasabilirmi ? 💟