bsrrrrr benim de 45 gün kadar sürmüştü kanamam hiç kesilmeyince ve evde düşüp bayılınca kontrole gittim o gene rahmimde plesanta parçası bırakmışlar doğumun üstüne bir de bu sebepten kürtaj oldum rahmimi temizlediler bence uzun sürenler aksatmayıp bir doktora görünsün 😊