bsrrrrr Doğum sonrası kanamanız kaç gün sürdü ? 40 gün devam eden var mı ? Ben Sezeryan oldum 15. Gün devam kanamam
hamcokelek33 bsrrrrr 30 gün azalarak devam etti. Ama 40. Güne kadar da ufak leke leke geldi sonra kesildi🥹
brcnlavin bsrrrrr ben normal doğum yaptım 52 gün sürdü 😀 doğum şekliyle alakası varmı bilmiyorum açıkçası
ikitosbikannesiiii bsrrrrr ilk doğumum normal ikinci sezaryen oldu ikisi de aynı zamanda bitti. Bence yapısal olabilir diye düşünüyorum
esrakuzeyous Normal doğum yaptım 30gün sürdü ilk iki hafta ped kullandım sonrasında günlük ped kullandım genelde az geliyordu bebeğim 11aylık ilk reglimi oldum 4gün önce
nnoktaa bsrrrrr 25. Gün azalır gibi oldu. Hatta günlük ped kullanıyordum. 1 hafta geçti yeniden çoğaldı. 40. Gün tamamen bitmişti.
2918 Kızlar merhaba 🥰 benim de kanamam yaklaşık 40 gün sürdü.. büyük oğlumun doğumundan yaklaşık 8/9 ay sonra adet oldum, bu ikinci doğumum bebeğim şuan 3 aylık ama ben 2.5 aylıkken adet oldum böyle erken olan var mı
melierd1307 bsrrrrr 45-50 gün sürdü benim yaklaşık ,40. güne yaklaşırken biter gibi oluyo sakın bitti diye düşünüp ped vs. takmamazlık yapmayın 40 günde bitmiyor çünkü 🥲 gerçi kişiden kişiye değişir ama burada okuduklarım hep uzun sürüyor yazmıştı benim de öyle oldu.
mysohn7 bsrrrrr normal doğum oldu ilk 2 hafta kadar düzenli kanamam oldu sonra koyu leke seklinde geldi 40 gün sürdü ama sonra tekrar adet oldum ben hemen 45-46. Günümdü galiba. Sadece 1 ay olmadım sonra hep düzenli oldum. Ama siz 40 günü tamamlayana kadar lohusa oluyorsunuz eşinizle birlikteliğiniz olamaz (tabi bu sizin kararınız ) dinen enir böyle namaz kılıp kuran okuyamazsınız