sumeyyemrah Bebeğim 8 aylık oldu astronot tulum almayı düşünüyorum rahat oluyor mu yoksa çok terletiyor mu mont mu daha rahat oluyor tulum mu çok kararsızım ona göre almayı düşünüyorum yardımcı olur musunuz kızlar
prensprensesannesi2 sumeyyemrah ben oğlumda astronot tulum kullandım çok kullanışlı oluyor ve her yeri sıcak kalıyor mont yürümeye başladığında iyi oluyor şuan kızıma doğum yaptım ondada aynısını kullanıcam birde oğlumdan kalma peluş tulumda var onu da kullanıcam
nnoktaa sumeyyemrah 1 yaşa kadar astronot tulum kullandım. 1 yaş sonrası hareketlenince astronot tulum hareketleri kısıtlıyor.
Tutaste_ sumeyyemrah Bunu aldım -10 a kadar sıcak tutuyormus. Mantta arabada bacakları üşümesin eşit ısınsın diye aldim gayet yumuşak hareket kısıtlamıyor
esenhanimm sumeyyemrah astronot mont aldım lcw den bayağı iyi sıcacık tutuyor kızım 7 aylık bu kış astronot kullanalım seneye kısa alacagım
alparslanmomms sumeyyemrah benim bebeğim de on aylık olmak üzere astronot mont aldım biraz da büyük aldım iki yaşında da giysin diye hafif bol oldu ama iyi oldu bence
esenhanimm alparslanmomms ben 7 aylık kızıma 12-18 ay aldım bi tık büyük oldu ama anca bu seneyi geçirir siz kaç ay aldınız seneye de giydirmek için
alparslanmomms esenhanimm ben lc den 18 24 ay aldım . Seneye de giyer büyük ihtimal . Giydirmediyseniz iade edin bence . Bi sene giymek için maalesef fiyatlar çok pahalı
zehrababy sumeyyemrah ben bebeğim sizin bebeğiniz kadarken astronot tulum kullandım küçük bebeklerde sıcak tutması açısından daha iyi oluyo
suheyla92 sumeyyemrah astronot terletiyor soymasi zor oluyor sokakta uzun sure bulunulmayacaksa gereksiz bence. Evden cikip arabaya otobuse binecekseniz eziyet olur ben hep mont tercih ettim