eliiifogz Kızlar göğsümde hiçbir şey yoktu uyurken gece göğsümün ağrısından uyandım baktım şişmiş kitle gibi birşey var ama süt toplanması falan değil feci ağrıyor varmı aranızda daha önce böyle birşey yaşayan
esrakuzeyous eliiifogz bende de olmuştu sabah uyandım sol tarafa yatıyordum havada kalan sağ göğsümün çatal kısmı iç kısmı yani hem kırmızı olmuştu baya haşlanmış gibi Hemde kitle olmuştu acıyordu bastırınca sıcak duş yaptım bolca emzirdim ordan süt birikmesi oldu muhtemelen 1gün sonra geçti
tralicem eliiifogz Süt toplanmış bende de olmuştu elime kitle gibi geldi acıyordu duşa girdim duşta gögüs masajı yaptım sonrada sıcak su torbası koydum çok iyi geldi ama bu süreçte sık sık sağ
esrakuzeyous eliiifogz evet sanki bütün eklem yerlerin ağrıyor hasta olacakmışsın gibi olmuştu geçmezse doktora gidecektim bende geçti çok şükür bir iki güne geçmezse gidin bekletmeden
eliiifogz tralicem tüm kemiklerim de ağrıyor ama internetten baktım da enfeksiyon iltihap falan yazıyor sizde sadece göğsünüz mü acıyordu
tralicem eliiifogz O gün çok halsizdim uyku hali vardı duştan çıkıp sıcak su yapıp uyuduğumu bilirim sonrada düzelmişti uzun süreli olmamıştı.Eğer enf vs şüphelenirsen doktora git ama sütünü sağ emdi süt gelmez deme sağ masaj yap sağ