Lilyum10 oncelikle kac gunluk bebegn ustune sut akiyorsa 40 in cikmamastr veya 1 2 ayliksindir sut terbiye olmamaistir . Eger o donemdeysen mutlaka lansinohun vakumlu goguse yapisan sut toplayicisi var ben 2 aylikjen aldim ilk zamanlar heba olan sutlerime yanarim. Bebek emerken veya sagim yaparken veya evde is yaparken takiyorum gelen sut ne k adarsa topluyor ziyan olmuyor. Benim ekektrkli sagna makinem var tekli olandan o yuzden aldm. Meme ucu bndede yok silikona alistir ne yap ne et alistir ben 5.aya girdm hala sagiyorum inan cok zor silikon iclernde en rahati aventinkini al varsa durumun digerleri dandik.bide gogus ucuna gore olani al. Ayrica son busey saglik ocagna gideblran onlar yardm etmek zirunda bir nevi emzirme danisnani gbi.ben o seklde enzireblmstm ama sszerynmda problem oldu kucagma alamdm uzun sure hep sagdm hala daha sagiyorm. Uzun oldu ama taealiyim bu konyda tecrube aktarmk istedim kolay gelsn simdiden