Kızım 21 aylık kelime sayısı olarak iyi fakat keşimeleri anlaşılır değil mesela arabaya abada ayakkabıya abadi bebeğe bebep yumurta amana gibi söylüyor tam olarak çıkardığı neredeyse çok az kelime var ikili cümle kuruyor bazen anne bak top diyor ya da anne kedi burda diyor ama işte kelimeleri anlaşılır değil sizin bebekleriniz bu ayda nasıldı veya nasıllar