Oğlum 5 aylık oldu ancak uykumuz çok istemediğim bir düzene hakim örneğin sabah 11 de uyanıp saat 12 1 gibi tekrar uyur daha sonra 4-5 gibi , 7-8 tekrar uyur ve 11 de gece uykusuna geçer. Tabi böyle olunca eşimle oturup bi çay kahve içip sohbet edemiyorum onu çok ihmal ediyorum sizin uyku düzeniniz var mı ? Bu arada bebeğimi yanımda yatmaya alıştırdığım için her uyudupunda beni de yatırıyor yoksa uyanıyor