zehra5555 nedir durumunuz merak ettim.benimde 5.5 aylık bebeğim 3.kez oluyor şuan da öyle o kadar zor bir şey ki çocuğu ne uyutuyor , ne rahat edebiliyo. Emerken zorlanıyor. Yani cortair veriyorum bende dün başladım. Öyle hava da hemen etki etmiyor 3 4 günü buluyor. Delirmemek için zor duruyorum. Sürekli nefes alabiliyor mu diye kontrol etmekten tükendim. Hastaneye gitsek burnunu hortum sokup temizleyip hava veriyorlar ekstra bir şey yapmıyorlar o temizleme işlemi de eziyet çocuğa ne yapsam şaşırdım artık