Merhaba 🤗 Geçen cuma sezeryan doğum yaptım. Hemen süt gelmedi. Biraz mama vermek zorunda kaldık. Üç gündür süt geliyor ama bebeğim Süt ağzına hemen gelsin istiyor. Hemen gelmeyince sinirleniyor. Aynı zamanda gazı var gibi ayaklarını çekip sıkıntıya giriyor. Mamadan dolayı sanırım kabız oldu. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yaptınız? Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız?