wewee 4.5 ay önce doğum yaptım. Belime 10 a yakın iğne soktular bir türlü denk getiremedikleri için. 2 aydır hacamat + pilates yapıyorum Bu hafta ki bel ağrısı geceleri yataktan kaldırır oldu. Siz neler yaptınız bunun için kızlar ?
mommmmmmm wewee sıpora çok erken başlamışsınsınız kendinizi zorlamayın pilatesi biraz erteleyin ve bel çevrenizi sıcak tutun çok iyi gelir
mehtaptiryaki Benımde 71 gün oldu 6 tane vurdu beceriksiz ben de bel ağrısı çekiyorum, çocuğu zor kaldırıyorum🥺
murek Benim 1 kerede vuruldu 6 ay oldu hala gece belim tutuluyo gündüzleri de biraz yatıyım kalkamıyorum belim tutulduğu için
murek wewee sıcak havuz çok iyi geliyor bu arada bikaç kere bungalova gittiğimde farketmiştim ama tabi çocuğu bırakayımda termal tesislere gideyim vaktim olmadığı için yapamıyorum