avkatanne ysm53 emekliyor ya ama emeklemesi daha yorucu peşinden sürekli nereye gidiyosa oraya gidiyoruz ayağa kalkıyor bi anda atıyor kendini valla tadını çıkar bende şuanın ashjdj
ysm53 avkatanne yaa herkes giderek daha da zor olacak diyor ben kolaylaşacağını umut ediyordum zira şu an beyefendi hep kucak istiyor fıtık olacağım yakında 😂
avkatanne ysm53 biz de hala kanguru ile geziyoruz içine o büyüdükçe daha fazla sığmayacağız gibi zayıflamam gerekiyor artık ahdhdj
bidebayilistersenferiya ysm53 emekleyip yere inince de fıtık oluyorsunuz maalesef bende hep kucağımdan inse dedim daha beter oldu 😂
sarikavun avkatanne uyanma zamani gayet normal zaten 7-8 arasi uyanmasi gerekiyo. Mis gibi biyolojik saati var cocugun. Siz ona uyumlanacaksiniz o biyolojik ritmini size uyduramaz
sarikavun agcabay gece uykusuna dalan cocuklari uyandirmak tum ritmini bozar cocugun gundiz uykusu gibi degil. Uykusu bozulan cocuk da bi sefer hic uyumaz dah buyuk sorun olur.
sarikavun agcabay bence tabiki bence sizin cocugun uyku duzenine ihtiyaci var aksam 10 bucuk bi cocuk icin cok gec bi saat gene ayni sekilde 9 da kalkmak icin. Tabiki bu bence
avkatanne oylesinebiri__ Oynuyor diye düşünüyorum çünkü bende kopuk bi yarım saat var o ara neler yapıyor bilmiyorum adjdj 😁
metomom avkatanne ay aynı ben bazen çok az taştığında değiştirmiyorum uyanmasına az kalmış oluyordu uyku sersemi bile izin vermiyor zaten 1 dk sürmüyor almam ama uyanıyor
miladrian avkatanne ikinciyi düşünmeniz bile harika 😅 ben iyi ki ikiz ben ikinci çocuk düşünmezdim diyorum. Hamilelik sonra lohusalık falan sevmedim ben hiç 😅
hepyerdeyizz avkatanne hahahah benim oğlan aynı 😂😂Ağlıyor bı bakıyorum yapmış altına . Ama karanlık ortamda biraz daha uzar galiba odayı kartın ya da beisgi varsa üstünü siyah biseyle örtün eşarp falan
avkatanne hepyerdeyizz uyandığı gibi ayağa kalkıyor yatağında muhtemelen örtü falan tutmaz ama odada güneşli fon çekili oluyor hep