Oğlum 3.5 yasında bu sene sırf onun icin aktivite olsun iyi olsun diye okula verdik yarım gün 9 da gidiyor 12:30 cıkıyor ama sürekli hasta yani 15 günde 1 ateşleniyor biri bitiyo virüsün diğeri geliyo artık panik atak oldum sürekli ne zaman ateşlenir diye tetikteyim tam bitti diyorum balgam baslıuo o bitti diyorum kulakta sıvı o bitti diyorum ishal kusma yani inanın artık cok kötüyüm paikolojik olarak napcam şaştm oturdum ağlıyorum cocuguma üzülüyoru. Yani bu kadar ilaç icmeside cok ktü bağısıklık güclendiriciler kullanıyorum bal cörek otuyağı falan ama yok yani gerçekten ilk sene diyemi yoksa benim cocugumun bagısıklıgımı gerçekten çok kötü bilemiyorum😞😞😞😞😞😞😞