Benim küçük oğlum 20 aylık ve henüz konuşamıyor kelimeleri var ama cümle kuramıyor. Gün içerisinde çok fazla ağlıyor derdini anlatamadığı için. Ama geceleri bazen öyle bir ağlıyor ki sanki tüm kemiklerini kırmışlar öyle bir ağlama. Bazen şey diyorum, keşke bebekler ağladığında başının üstünde bir ekran çıksa ne için ağladığı yazsa ona göre hareket etsek. Anlamıyorum ki bir yeri mi ağrıyor, susadı mı, rüya görüp korktu mu, yoksa sadece ağlamak mı istedi.