Akblksevgi ilk başta gazdı kolikti derken hep kucaktaydik şimdi 3 ay 10 günlük oldu kucağa alıştı ve sadece uyurken yatıyor diğer sürede de kucağımda ve ayakta durmak gerekiyor koltuğa oturunca bağırıyor 😑 biraz kendisi oturup hareket etmeye başlayınca düzelir diye umut ediyorum canları sağ olsun napalim