Doğumdan sonra özellikle sol göğsümün ucu özellikle yarılmıştı.Kanama,mantar vs yoktu ama çektiğim acı doğum acısından bin beterdi.Sanki bebek memeye tutunurken sırtımdan damarlar,sinirler çekiliyor nefesim kesiliyordu.Bacaklarımı yere vura vura ağlayaral emziriyordum.Garmastan,hametan,madecassol,lansinoh,tahin yağı,zeytin yağı,sarı kantaron yağı,gümüş kapak,göğüs kalkanı ne varsa denedim.Hiç biri işe yaramadı.Sonra acısına dayanamayınca 5 gün o tarafımı sağdım bebeğimi biberonla besledim.O sırada göğsüm biraz toparlandı.En azından acısına dayanabileceğim hale geldi.Belki birileri farklı yöntemler bulmuştur diye sürekli forumda bakıyordum.Sonra birinin altta bırakacağm sayfayı önerdiğini gördüm.Ve makul bir fiyata sipariş verdim.Zaten bir ay içinde kremlere verdiğim paranın haddi hesabı yoktu.Bugün kapakları kullanmamın 6. Günü.Ve ağrım o kadar hafifledi ki..Emzirmekten keyif alabilmeye başladım.Bu acının nasıl bir şey olduğunu çok iyi bildiğimden bu konuyu açmak ve herkese önermek istedim.Lütfen bir şans verin,inşallah size de şifa olur ❤️ Tüm anneler keyifle emzirebilsin..
Mucize kapak diye instagramda arayabilirsiniz.Ceviz kabuğu içinde balmumu var 🥰