benim bebeğim 2 aylıktı gittiğimde özellikle ses sistemine yakın masaya oturmamıştım tam tersi uzak tarafta oturmuştum etkilenmemişti sesten ama bebeğim emdiği için emzirmek sorun olmuştu sadece düğün ortamı otopark bile kalabalık oluyor arabada bile emzirememiştim öyle bir sorununuz yoksa biz etkilenmemiştik