yaralianne Kızlar bebeğim 4 aylık kaç gündür kafayı sıyırcaz gece gündüz uyumuyor, kucakta ağlıyor, yatakta ağlıyor oyun oynuyoruz ağlıyor, dün sabaha kadar salladım durduğum anda kıyamet kopuyor şuan yine sallıyorum aynı durumda olan var mı
monica50 yaralianne 4 buçuk aylık bebişim uyuyana kadar bas bas bağırıyo bir de çığlık atmayı öğrendi kendi sınırını deniyor her gün… bir şekilde uyutuyorum oh be diyorum 5 dk sonra emziği atıp mızmızlanmaya başlıyo emziği takıyorum susuyo 5 dk sonra aynı 5 dk sonra aynı o kadar yorulduk ki
AtesPerisi yaralianne İki gün sonra 4 aylığız yalnız değilsin bacım kucakta gezmeye bayılır hanımefendi yatırınca bas bas bağırıyor ama bak sana bi tüyo vereyim emziği ver ağzına yatır beşiğine üstündeki tişörtü koy yanına iş tamamdır bide telefondan pış pış sesi aç ben öyle uyutuyorum benim oğlan da öyle uyurdu şimdi 3 yaşında hala emzik ve benim tişörtümle uyur
dryaarya yaralianne 1 hafta sonra 4 aylık olcaz bugün bizim de ilk defa gece uykusundan uyandı ve çok zor uyuttuk normalde emmek için uyanırdı sadece 2-3 kez. Emzik de almıyor aynı şekil emzik benim ne yazık ki philips denedik normal market emzikleri denedik ama yok 😓 gelsin 4. ay atağı 😅
yaralianne temmuz13 bize 3,5 aylıkken başladı akşam uykularını geciktirdi ama el yada geç uyuyordu 4 ay berbattt
AtesPerisi Kızlar uyumayan bebişler için tek çözüm var üstünüzdeki tişörtü çıkarıp yanına koymak ben koynuna sokuyom o kokumla uyuyor sonra alıyorum yanı başına koyuyorum tişörtü sizde deneyin bi en azından belki rahat edersiniz
AtesPerisi yaralianne Benim çocuklar kaucuk emzik emiyor oğlum 2 aylıkken mi ne tuttu emziği azcık geç tuttu kızıma doğar doğmaz verdim Allah’a şükür yani azcık olsun rahat ediyom darısı başına bacım🙏
yaralianne Teşekkür ederim inşallah bende kauçuk aldım bibs marka philips aldım chicco aldım pekmez sürdüm her yolu denedim uykuya geçerken karnı tok bile olsa beni emmek ister asla uyumaz emmeden emzik ben oldum yani anlayacağın 🥲😂
yaralianne Gmzce olmaz mıı mama reddi meme reddi ama bizim şöyle bir durumumuz var 5 gün önce dil ve dudak bağı ameliyatı olduk ondan da olabilir
nura97 Yazdiklarinizi okudum da gozumde canlandi mazi 🥲 ben de 4.ay atak donemi ne cok post acmistim burda 😂 ne zaman biter diye etrafimda buyuk cocuklari olan anneleri darliyordun surekli
nura97 tuna12f 3 tebbasladi ve 4 un sonlari bitti 😂 bizim en buyuk sorunumuz gunduz uykusuydu. O baya uzun surdu ama. 8 ayligiz yeni yeni toparliyordukki bu sefer de hastalik vurdu