Yusufagahinannesi Bir de normalde ekonomik durumu pahalı markaları almaya uygun olmayan bir kişinin evinde orjinal pahalı bir şey görmekte komik oluyor, 6 taksitle alınmış gibi. Ben bilmiyor muyum mesela onu alamayacağını normalde. Asgari ücretli çalışan birinin koşa koşa gidip iPhone’un son çıkan modelini alması gibi geliyor bana. O yüzden ya fiyatını sorgulamayacak kadar iyi durumun olacak, ya da hiç almayacaksın :)