yarengorkem
Çok geçmiş olsun öncelikle..
Benim oğlum 22 aylıkken yaptırdık, biz biraz geç kaldık maalesef.
1 yaşında bir iğne gibi birşeyle delip açıyorlarmış kısa süren bir işlem oluyor ve başarı oranı daha yüksek oluyor ama biz geç kaldık maalesef
Ama çok şükür ki gittiğimiz doktor çok iyi bir doktordu. Yaşı büyük olduğu için kanala tüp takıyorlar. Benim oğluma da öyle tüp takıldı. Ama kesi vs herhangi birşey yok. Dışarıdan da belli olan birşey değil. Ameliyattan çıktıktan sonra o gün burnu kanadı işlemden dolayı gün boyu o kadar. 1 hafta damla kullandık enfeksiyon vs olmasın diye.
O tüp yanlış hatırlamıyorsam 3 aya yakın kaldı. Sonra doktora kontrole götürdüğümüz zaman normal odada çıkardı yani tekrar ayrı bir işlem vs yapılmadı. Kanal tıkanıklığı da geçti çok şükür tekrar çapaklanma vs olmadı. Artık senede 1 kontrole götüreceğiz.
Eskiden baya bir çapaklanıyordu gözünü açamıyordu o derece. Ama geçti çok şükür.
Her iki işlemde zor değil içiniz rahat olsun.
Ama 2 yaşını geçerse veya daha ileriki yaşlarda işlem hem daha zor hem de başarı oranı düşüyor. O yüzden geciktirmeden yapın çünkü kendiliğinden geçen bir durum değil maalesef