aaaa kizlar 4 aylik sadece mama yiyen bebeklerinz gun icinde sabahtan yatana kadar kac cc mama yiyor.
G_ADAN aaaa 10 gün sonra 4 aylık olacağız. 3 saatte bir 110 120 yiyor canım. Ne kadar yemesi gerektiğini kilosunu 56 ya bölersen çıkan sonuç kadar. Benim kızım 6400 dü en son 56 ya böldüğümde 114 çıkıyor. Yani 114 cc😊 bu çıkan rakam 3 saatte bir canım
Sedefcarboga aaaa canım 4 buçuk aylığız 100 cc en fazla 110 cc yiyor ama meyve püresi falan da veriyorum
G_ADAN Servet çok çok fazla canım. Ben 3 ay 20 günlük kızıma 110 veriyorum. Midesini gereksiz yere çok büyütürsğn onun midesi daha parmaj kadar onu hazmedemez çokta gazı olur😏😏😏 ben o kadarlıkkenn 2.5 saatte bir 30 veriyordum 😣
Sarelim G_ADAN hımm bu hesabı bılmıyordum sagol öğrendim sayende☺ bn kızım 3 ay 6 gunluk 7 kilo bu hesabı yapayım
Belisss G_ADAN bende 98 cc çıkıyo onu versem 30 cc kusar 😂 meme+mama veriyorum mama 70 cc falan verıyorum. Sizinkiler kusmuyomu kilosuna göre verince
cemrebahadir1791 G_ADAN biriken sütün yara kapatma özelliğinden değil zaten gümüş kapak almak.. Gümüşün yara kapatma özelliği olmasından üretilmiş bir ürün yoksa o plastikler de işe yaramış olurdu.
Seymacrak51 Benim bebeğim 1ay 6 günlük günde 6kez 4saat ara ile 90cc mama veriyorum aynı zamanda aralarda da emziriyorum
Nurdankaratas Sedefcarboga benim bebeğimde yeni 4 aylık oldu kaşık mamalarına ve bazı meyvelere başlamak istiyorum ama cesaret edemiyorum hangi meyve ile başladınız ne kadar veriyorsunuz günde kaç kez
ikos58 Sedefcarboga hergun meyve puresı verıyor musun? Ne kadar mıktarda ben de bunu cok dusunuyorum ben de verıyorum 5 aylık olucaz
Gokceee Bebeğim 2 aya yaklaştı . 90 cc 3 ölçek gündüz 3 saatte bir acıkıyor . sabah ilk 7 de yiyor en son yatmadan gece 1 de kalkıyor sonra gece 5 gibi rutin böle yapıoruz
Aygunnn Arakadaşlar çok vermiyormusunuz ya benim oğlum 6 aylik 2 saatte 1 100 cc veriyorum ben mi az veriyorum acaba diye düşündüm yorumları okuyunca ama gereksiz mide büyümesinden korkuyorum
Sedefcarboga ikos58 her gün vermeye çalışıyorum öğlen saatlerin de ben avakoda da veriyorum tüm olarak değil ama yarım olarak veriyorum biraz yoğurt vermeye başladım