Huma_kus34 ay benim kızda bir ara öyle yapıyordu, su ile saatlerce oynasın ama saçını yıkadığım an çığlık kıyamet, yaptığım belki doğru değildi tehtid gibi oldu ama saçlarını yıkatmıyorsan sen bilirsin artık çok pis ve kötü gözüküyorlar, banyodan sonra kuaföre gidelim kessin, dedenin ki gibi kel yapsın, o zaman hiç yıkamam gerek kalmaz dedim, bir daha asla itiraz etmedi 😅