Kızlar eşim askeri personel ve bu ay sonu ıraga gidecek ve süresi belli değil 3 yaşında oğlum ve 15 aylık bir kızım var bu zamana kadar hiç ayrı kalmadık ve eşim bazı nedenlerden dolayı bir yıldır evdeydi o yüzden çocuklar da çok alıştı babalarına ve bende öyle tabi ki desteğini çok hissettim bu süreçte beni yalnız bırakmadı hiç o yüzden tek başına kalmak beni çok korkutuyor eşimden ayrılmak da çok üzüyor karmaşık duygular içindeyim çocukları mi düşüneyim eşimi mi düşüneyim ben nasıl idare etcem onu mu düşüneyim kafamın ici çok dolu ve kızım asla duran bir çocuk değil çok mızmız sürekli ağlayan bir çocuk nasıl yetcem ikisine birden bilmiyorum 🥺 bu durumda olan anneler bana biraz moral motivasyon lazım lütfen 🥺