Caca Arkadaşlar özellikle ocağın temizliğini nasıl yapıyorsunuz aldığım günden beri çok pişmanım kullanıp memnun kaldığınız bir şeyler varsa yazarsanız sevinirim 🙏 şimdiden çok teşekkür ederim herkese 😊
[silindi] Caca onların özel temizleycisi oluyor. Eşimin vardı ankastre cam ful elektrikli iğrençti. Özel temizleyicisş güzel temizliyodu
Karsimasaldakikiz Caca bulaşık süngerini deterjanla köpürtüp siliyorum. Sonra mutfak bezini sıcak suyla ıslayıp köpüğü temizliyorum hiç leke kalmıyor.
Sanslianne Caca elektrikli cam ocağım var özel temizleyici ve spatulası var ama krem temizleyici ve mutfak bezi de aynı işi görüyor.
Caca Kdrsmsgkcbs aynen kayınvalidem bizde kalıyor işe başladım diye iki ayda ocağın mahvolmuş yanmış lekeler var yarım saat uğraştım çıkmadı 😥
Symkoc Ben kiracıyım kendi evim olsa mutlaka değişirdim nefret ediyorum resmen mutfaktan soğudum ankastrem yüzünden :)
Caca Symkoc hele temizledikten sonra tmm oldu galiba diyip ankastrenin ışığını açtığımdaki an yok mu tokatlayasım geliyor ocağı 🤣
teachersrn Caca evet hiç kalmıyor çok memnunum o üründen, ama üzerinden çok zaman geçmiş lekeyi denemedim açıkçası, yemekten sonra hemen sildiğim için çok kurumuş olmadı yani
Tazeanne0134 Alisa58 valla en iyisi gri ben kullanıyorum hoş onda da leke yandan vs bakınca görünüyor her türlü hepsi sınır bozucu ama en berbatı siyah
Caca teachersrn yemekle kayınvalidem ilgileniyor işim olmuyor ocakta iki aydır böyle dün Bi ocağı sileyim dedim sonuç bu işte tırnaklarımla kazıdım yine aynı
2balbiranne Ayyyy bin pişmanım bide şık dursun diye buzdolabım da öyle elimden gelse bedava verir beyaz ya da gri olana dönerim 🤦🏻♀️
2balbiranne Ben bim in yağ çözünğ döküyorum süngerle ovuyorum ıslak bezle temizliyorum en son a101 in genel temizleyicisini döküp emektar mavi bezim var onunla temizleyince parlıyor 😐
Caca 2balbiranne gerçekten çok zahmetli dediğinizi deneyeyim nerde eski beyaz ocaklar cifi vimi dök cıncık gibi :)
EbruSelek53 Kesinlikle beyaz ankastre 😁 iyiki siyah almamışım siyah kullanan herkes aldığına çok pişman 😁 bende glint ile siliyorum birde cam sille duruluyoru iz falan da kalmıyor
Ssevey Caca Vallahi benim cam değil ama ben evime taşınırken öylesine acele olarak seç marka claro diye bi yağ çöz almıştım ve çıkan kiracı lekeli yağlı bırakmıştı kullandım tertemiz yaptı sildikten sonra iz bile kalmıyo ne varsa çıkartıyo görümcem titizdir baya o bile beğendi bidaha gidip alamadım aynı yerden ama dandik bi markanın böyle güzel çıkacağını asla tahmin etmezdim cif ten bile daha güzel size foto atayım. https://imgyukle.com/i/n6NV9Y bunun sarısıydı