senaerd Ben oğlumda kullandım. Ağzına aldı pis koktuğu için öğürdü felan baya tiksindi yani. Sonra da her istemesinde tekrar sürüp verdim öyle öyle unuttu ama çok bağımlıydı yaklaşık 1 ay sıkıntı çektik