Biz ne yaparsak onu yapıyorlar bence siz elinizden telefonu bırakın onunla oyun oynayın. Benim büyük oğlum telefon bağımlısı 3 yaşında 1 senedir onunla yemek yiyorduk ama artık canıma tak etti ve telefonu saklıyorum baba işe götürdü diyorum o uyuyunca çıkarıyorum gün içinde acil bişey olursa annem veya eşim kaynanamın telinden arıyorlar beni.